vineri, 30 noiembrie 2012

O masca plange, o masca rade

Asa ma simt.Sunt imbracata office, dupa mult timp, m-am parfumat...miros a Chanel...cateva minute  doar si voi merge la Receptia Oficiala de 1 DECEMBRIE.Acasa, peste tot, in bucatarie sunt puse cele ce le voi imparti maine.Maine e...parastasul lor de 5 ani pentru Grig si 3 ani pentru tatal lui.Intalnirea copiilor mei cu verisorii, nu pentru petrecere de aniversare ci pentru pomenirea celor dragi.
E greu uneori sa le faci pe toate si nici macar nu le poti face bine, pentru ca inca ma intreb ce caut eu acolo, ce voi face intre oameni care asteapta  parada de maine,alegerile parlamentare si apoi Craciunul.Dar...o masca rade/o masca plange...Ca de atatea alte ori voi merge, voi strange maini,voi imbratisa oameni care chiar ma iubesc si se bucura sa ma vada.Si bucuria lor, sper va lasa in sufletul meu loc sa asculta Balada lui Ciprian Porumbescu trecuta minunat in program...Dumnezeu stie de ce imi cere atat de mult si eu plec capul si primesc...O masca rade...o masca plange...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu