marți, 6 noiembrie 2012

Icoana Maicii Domnului de la Floresti


A venit! Astazi, Maica Domnului a venit la noi. Am asteptat-o mii de oameni de toate varstele, de la tara si de la oras, politicieni, cei mai importanti oameni ai judetului, parlamentari, babe de la tara, copii de scoala, preoti, zeci, sute de preoti, maici, calugari, oraseni, tot poporul.
 Purtand in maini flori si in genti sacosele cu lucruri de "trecut" pe la icoana...cu emotii si bucurie, cu sperante si lacrimi, am asteptat-o pe Maica Domnului la catedrala si apoi am condus-o la Manastirea Sfintii Voievozi.
De aici de la mine, la manastire sunt doar 5 minute de mers pe jos. Deci Maica Domnului este aproape de mine. In noaptea aceasta am sa dorm mai linistita, mai aparata intrucat Maica Domnului e aproape de mine!

Daca veti privi cu atentie chipul Maicii Domnului, o sa vedeti ca zambeste bucuroasa ca intindem bratele spre Ea, ne asezam capul pe icoana Ei si odihnindu-ne, ca niste copii obositi de viata, ii spunem necazurile noastre.

"Umple de veselie inima mea,Curata, ca o mult milostiva si slobozeste-ma de lacrimi ca una care ai nascut bucuria, ceea ce singura esti Maica lui Dumnezeu.Si rogu-ma, scoate pe robul tau din toate necazurile, ca sa te slavesc pe tine si sa te preamaresc cu dragoste, pe tine, ceea ce esti mai presus de toate fapturile."(NOUL THEOTOKARION)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu