vineri, 24 august 2012

Acasa

Am ajuns acasa. Am fost iarasi intr-un pelerinaj.Iarasi am strabatut 2000 de km impreuna cu prietenii mei:Parintele Adrian, doamna Violeta si tanarul si cumintele Andrei.Aseara foarte tarziu am ajuns in casa mea.Azi noapte casa mea nu mi-s-a mai parut  pustie. Pe capacul pianului inchis de la moartea lui Grig, ultima icoana ajunsa la mine, Iisus Hristos, ma astepta umpland casa.
Am abandonat bagajele pe hol, si doar in cateva  minute am deschis calculatorul.Blogul meu! Copilul meu mai mic! Zeci de cititori, unii din ei asteptandu-ma! Pagina mea de facebook, cu zeci de mesaje!  O parte din lumea mea. 
Am sa povestesc ce am vazut. A fost un pelerinaj extraordinar.Am ajuns in locuri in care se ajunge greu, dar si in locuri in care pelerinajul nu se sfarseste decat noaptea tarziu...pana si noi, la ore tarzii "bateam" la portile manastirilor, figurativ spunand asta, pentru ca noi am gasit portile larg deschise.Maica Domnului ne ducea peste tot, iar Domnul..."gatit-ai masa inaintea mea"(psalmul 22).
Am sa va povestesc, dar acum , traiesc acea dulce oboseala a primei zile in care iti intinzi oasele.
Va multumesc insa tuturor celor care ati poposit pe paginile mele. celor care v-ati rugat pentru mine, celor care m-ati asteptat...Celor care ne iubesc si care ne urasc, Dumnezeule, mila Ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu