duminică, 10 martie 2013

Dragii mei, m-am intors

Stiu ca m-ati cautat! Blogul meu spune ca inca rasfoiti paginile acestea, chiar daca eu nu scriu...
Am fost intr-un alt pelerinaj...am fost in Ucraina, m-am inchinat la sfinti parinti, am sarutat locuri sfinte, am plans, am ras, m-am rugat...am cunoscut oameni noi .Pana si eu m-am intors un om nou.Dar despre astea toate maine, poimaine...Acum merg in patul meu pentru odihna cu adevarat meritata!
Of, Doamne, uneori cu adevarat cred ca sunt prea batrana pentru astfel de drumuri si mai ales ca le-am facut prea tarziu...Dar tocmai pentru aceasta iti multumesc  ca mi-le daruiesti,imi binecuvintezi drumul si  imi trimiti "inger pazitor ca lui Tobie, ca sa-mi fie povatuitor si pazitor si sa ma fereasca nevatamat de toata reaua intamplare. Si, astfel, cu pace, sanatate si buna sporire sa ma intorc intru ale mele si toata viata mea sa proslavesc preacinstitul si de mare cuviinta numele Tau, al Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin."(Rugaciunea la vreme de calatorie).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu