vineri, 1 martie 2013

MARTISOARE

Ma lupt de ieri cu ziua aceasta.Nu, nu-mi place! E greu dupa ce 23 de ani incepi ziua de 1 martie in imbratisarea unor oameni iubiti, intai unul,el, apoi doi: el si Andrei, apoi trei: el,Andrei si Ruxandra...sa traiesti  zile de Martisor in care incepi cu drumul spre biserica privind luna mare stralucind la poala cerului si cantand vesnica lui pomenirea, continui cu ore in care suna telefonul, primesti mesaje...vin flori, vin martisoare, dar numai ele trei nu vin!Si nu vin nici macar bratele in care sa te cuibaresti , sa te alinti stiind ca da, contezi...
Da, copii mei ma iubesc.Baiatul meu a sunat chiar printre primii spunand frumos asa cum l-am invatat:
-Sarut mana, mama!
Si inima mea tresare de iubire si prinde din zbor martisorul lui de iubire.
Pana diseara vor suna si ceilalti...
Dar desi am locul meu in inima lor, simt deja ca in viata lor alte lucruri sunt mai importante decat acum 10 ani.Si e normal.Eram pregatita sa traiesc asta.Dar nu am fost pregatita sa-l pierd pe Grig.Niciodata nu mi-am imaginat ca ar fi posibil sa traiesc fara el.Niciodata, chiar niciodata.Imi imaginam ca eu voi pleca prima.
Si uite-ma acum , cu martisorul gol, pierzand deja cinci martisoare si ramanand un snur alb, albul viselor lui neimplinite toate si rosul inimii lui care a incetat sa bata...

2 comentarii:

  1. Induiosator.
    AM gasit intr-o carte,Tarm fara catarge,la final,sotia unui marinar ii spune contramairalului ca atunci cand vede tarmul fara catarge i se strange inima,la care el raspunde,nu,eu cand vad tarmul fara catarge sunt linisti,e vreme buna,vasele sunt in larg,navigheaza,daca sunt la tarm e furtuna,pot naufragia,poate unele au naufragiat,asa si cu copii nostri,daca sunt in lume,la casele lor,la munca lor,sunt in larg,navigheaza,daca stau cu noi,nu le merge bine,au ceturi incasa,nu au cu ce trai etc.Grig?este in randuiala lui Dumnezeu.
    Sa miluiasca Dumnezeu sufletul lui Gheorghe,si pe voi sa va binecuvinteze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu, nadajduiesc.Fara speranta in mila lui Dumnezeu chiar nu as putea sa traiesc.Dar sper.Numai ca in toata speranta si rugaciunea mea e lacrima pentru ceea ce stiu ca a fost atat de gresit in viata noastra.Deci, spune mereu, prieten drag de departe sau de aproape, spune mereu"Sa miluiasca Dumnezeu sufletul lui Gheorghe,si pe voi sa va binecuvinteze"! Amin.Si Dumnezeu sa va rasplateasca pe toti pentru rugaciunea pentru noi.

    RăspundețiȘtergere