marți, 9 decembrie 2014

Elisabeta

Daca as mai fi avut o fetita, sigur s-ar fi numit Elisabeta. Ador numele acesta si-l alesesem sa-l pun unei fetite, daca as mai fi avut copii !
Dar Dumnezeu, pentru pacatele mele, a hotarat sa nu mai am o alta fetita, in afara celei pe care deja o aveam, pe Ruxandra Maria. Dar numele a  ramas in inima mea. Elisabeta este deci ...fetita pe care nu am avut-o.Si mi-a lipsit, deci nici macar nu am purtat-o in pantece. Am purtat-o doar in gandurile mele intr-un timp, cu dor am purtat-o.
Sunt foarte obosita. Sambata a fost parastasul pentru sapte ani de la plecarea lui Grig. Si ma simt epuizata. La capat. Topita. Distrusa. Ieri au fost doua luni de la moartea mamei. Sambata o sa fie parastasul de 5 ani de la moartea lui Zaharia, socrul meu si tatal lui Grig.
 Si astazi, tocmai astazi cand  traiesc clipele de acum sapte ani, ultima seara  frumoasa din viata mea, ultima seara cu Grig, am deschis emailul si am citit scrisoarea acesta. 
 Astazi am contactat o asociatie a copiilor surzi.Va amintiti incercarea pe care am avut-o in vara si cat de aproape am fost de lumea celor  care nu aud! Din multime de asociatii umanitare, spre mine au venit ei si ... le-am cerut sa-mi trimita o scrisorica a unui copil cu ceea ce isi doreste de Craciun.Nu am cerut sa fie fetita sau baiat. Nu am precizat sa fie mare sau mic!"Aleatoriu" mi-au trimis acesta scrisoare.''Aleatoriu" a  fost o fetita pe care o cheama Elisabeta. O fetita cuminte si care a invatat bine si care mi-a desenat un clopotel! Ii voi pregati maine pachetul de Craciun. Cu maxima iubire voi pune in el,  cate ceva  din ceea ce o fetita de 13-14 ani, isi doreste si nu orice fetita, ci una pe care o cheama Elisabeta si care e foarte atenta si foarte bine crescuta.Nu cere nimic.Ceva ce pot trimite !
Dar ii voi pune multa dragoste! Si o voi pastra in inima mea cu imensa recunostinta pentru sansa de a-i darui!
Si ma voi ruga mereu ca Dumnezeu sa o ocroteasca si sa o faca mare, sa o ajute sa treca peste acesta boala cu seninatate ingereasca, pentru ca muzica adevarata e Dincolo, aici doar exersam cantarile heruvimice : Sfant, Sfant , Sfant Domnul Savaot...plin e cerul si pamantul de marirea Ta...
Stiu, am trait acum cateva luni acestea si stiu ca e atat de greu sa cuprinzi cu mintea acestea, incat plang pentru ea, micuta mea Elisabeta si o imbratisez virtual...
Si e inca o dovada pe care Dumnezeu mi-o da ca voia Lui e alta cu mine , alta decat aceasta... plansul si scrisul pe blog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu