vineri, 12 decembrie 2014

Colinde... colinde...11/12 decembrie 2014

Cerul si pamantul 
In cantec rasuna
Ingeri si oameni
Canta impreuna
Hristos se naste,
Domnul coboara
Ingerii-i canta,
Magii-l adoara
Pastori alearga,
Ieslea-nconjoara,
mari minuni se intamplara


Gata, sa inceapa colindele! Sa vina colindatorii!
Maine e sfantul Spiridon si eu il iubesc pe sfantul Spiridon enorm de mult! Eu pe sfantul Spiridon il strig cand cad! Si Sfantul Spiridon vine repede si ma ridica!De aceia acesta zi, chiar daca e tot o zi marcata de existenta lui Grig, fiind ziua inmormantarii lui, este o zi in care eu il iubesc pe sfant si mai mult, pentru ca atunci il praznuim, e ziua lui de nastere in Ceruri, Ceruri in care cred ca sfantul Spiridon il stie  pe Gheorghe al meu!
Am o pace in inima mea incat as vrea sa merg sa dorm! Daca as putea sa dorm acum ar fi cel mai bun lucru, dar inca nu pot. La ora 15 am o sedinta, la ora 17 alta sedinte, la ora 18 alta...Abia apoi am sa pot sa ma retrag in casa mea mirosind a tamaie si busuioc, plina de icoane, casa mea...chilia mea.
Dar simt ca am depasit momentul greu, sau macar am reusit azi sa pun liniste in sufletul meu si sa ma impac cu mine.Astazi, daca mor azi sunt mai pregatita decat ieri sa ma intalnesc cu sfintii, astazi le cant si lor... Hristos se naste,/ Domnul coboara/Ingerii-i canta,/Magii-l adoara/Pastori alearga,Ieslea-nconjoara, /mari minuni se intamplara...si cantecul care imi suna in minte e inca un semn ca ceea ce te ridica din caderi cumplite, pline de pacate, e Dumnezeu, de cele mai multe ori din iubire pentru tine sau tot din iubire, pentru rugaciunea sfintilor(in viata si necanonizati sau sfintilor  canonizati). Tot binele este Dumnezeu!
Gata, mi-e bine! Deja mi-e bine! 
Si-ti multumesc, Doamne si ma plec Tie si Te rog, miluieste-ma, miluieste-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu