miercuri, 11 iulie 2012

SFANTUL AUGUSTIN


Sfantul Augustin

Moartea nu conteaza.
Am trecut pe malul celalalt,
Nimic mai mult.
Am ramas tot eu, asa cum tu esti tot tu.
Unul pentru altul suntem ceea ce am fost mereu.
Vorbeste-mi, cheamandu-ma pe nume, asa cum mi-ai spus mereu.
Nu-ti schimba tonul vocii:nu-mi vorbi nici solemn, nici trist.
Razi asa cum radeam impreuna...
Roaga-te, zambeste,gandeste-te la mine, roaga-te cu mine.
Viata e si acum ceea ce a fost inainte:firul nu este taiat.
De ce as iesi din gandul tau, numai pentru ca nu ma poti vedea?
Nu sunt departe...doar pe partea cealalta a drumului...
In rest,sunt cu tine.
Inima mea e plina de tine si toata tandretea e acum mai limpede si mai pura.
Sterge-ti, asadar , lacrimile si numai plange, daca ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu