joi, 19 noiembrie 2015

Singuratate


Caut un verset...acesta:

" Fericit este omul care-si va umple casa de copii; nu se va rusina cand va grai cu vrajmasii sai in poarta."PSALMUL 126
Am nascut  doi copii.Astazi ei sunt casatoriti, deci am patru copii si un nepot.
 Am botezat  opt copii.
 Am leganat in bratele mele alti copii.
 Am primit in inima mea pe langa acestia si alti copii:Radu si Carmen, Marius , Costin, Nicolae si Georgiana,Raluca si Mirel,Elena(Ella mea) si Bogdan,Marian si Anca, Cristian -Stefan si Andreea Elena, Beatrice si Ionut, cu pruncii lor:Ana si Mina....Laura si Florin, Marinela si Gicu, Maria si Ioan, Maria si Ioana si iarasi Maria si Ioana,Diana si Ilinca, Ionut si Alina, Sara si Cezara... Daniela si Vasile, Aurelia si Ionela, Marieta si Alexandru, Alexandra si Adrian,Cosmina si Tania, Denis, Alina si Catalin, Adrian si Corina, Madalina- Raluca si Bogdan,Sebastian si Cristina, Cristina, Cristina si Marius, Andrei, Beatrice si Rebecca,Maria si Ioana, Andreea ,Flavia, Diana, Diana,Raluca, Andreas si Filip-Stefan, Andreea, Ionut si Marc-Andrei, Anca -Mihaela si Andrei cel mic, Andreea, Alesia , Natalia, Daria si Ioana, Xenia si fratii ei...Gabriela ...
Legatura cu ei e mai puternica decat dragostea pe care am purtat-o in viata mea unor oameni care ...mi-au fost tare dragi.
Pe cei pe care i-am iubit i-am uitat si nu-i pomenesc special in rugaciunea mea. De aceia zic"Pomeneste-i Doamne pe toti cei pe care i-am cunoscut in acesta viata".
Dar pe acestia de sus si sigur inca cativa , ii am in inima mea si ii iubesc incat ma doare orice intristare a lor si ma bucura orice bine pe care il traiesc
Dar cred ca voi muri singura, parasita ori intr-un azil de lux, ori in casa mea plina de panze de paianjen pana la picioarele mele tarsiite in papuci uzati.
Ce fac de pun aceasta bariera fizica intre mine si lume?
Prin ce lucrare a uratului,dimineti care incep bine se transforma in zile inorate?
De ce vreau inca ca dragostea sa fie rasplatita cu dragoste?De ce nu ma rup de lumea, acesta cazan fierbinte si sa nu-mi pese de nimic? De ce de pot aduna cu seninatate scupatul lumii de pe obrazul meu, inca astept recunoasterea bucuriei celorlalti ca inca respir, inca ma rog, inca zambesc?
De ce iubesc din Biblie aceste cuvinte atat de mult, incat le vreau scrise peste tot:
"1. De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.
2. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
3. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.
4. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.
5. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
6. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.
7. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.
8. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi;
9. Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim.
10. Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa.
11. Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului.
12. Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu.
13. Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea."
Le iubesc pentru ca Il iubesc pe Dumnezeu mai mult decat orice si stiu ca El este totul, El este Iubirea completa si sincera si adevarat... Si stiu ca trebuie sa ma lepad de lume si trebuie sa ma impac definitiv cu singuratea lumeasca si cu gandul ca voi muri singura, intr-un azil de lux sau in casa plina de panze de paianjeni...
Fie ce-o fi, iti multumesc Doamne ca Tu esti cu mine si umpli viata mea in care prea putini ma iubesc, multi ma folosesc . Si tocmai pentru acesta Tu ma iubesti mai mult si ...aprinzi pentru mine luna pe cer si misti soarele pe bolta ...Si imi pui in fata aceste cuvinte, acum cand scriu si cer semn:arata-mi Doamne!
Sfantul Nicolae Velimirovici  “nu trebuie sa ne temem atunci cand suntem lipsiti de oameni, caci nu suntem singuri. Singur este cel care nu stie de Dumnezeu, chiar de i-ar fi toti oamenii prieteni. Unul ca acesta si intr-o tovarasie cat se poate de numeroasa va spune, cum spun si acum unii: "Ma plictisesc! Nu stiu ce sa mai fac. Toate ma plictisesc cumplit". Acestea sunt suflete goale de Dumnezeu, cenusa fara foc”.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu