luni, 16 iunie 2014

Un gand de seara- 16 06 2014

Se scurge ziua... un cenusiu urat imbraca orasul. De la fereastra casei mele vad pe langa bloc doar doua femei stand zgribulite pe o banca.S-a dus si azi!
Am avut o zi de poveste!Povestea intalnirii unui om deosebit, bun, calm, jertfitor pentru altii si preocupat, desi are zeci, sute de probleme, de mantuirea mea. Un preot! Un monah!
-Oricate lacrimi am varsa pentru pacatele noastre, oricat am fi de suparati , sa avem nadejde in iubirea lui Dumnezeu!-mi-a spus
-Eu stiu ca Dumnezeu ma iubeste-am spus cu un strop de obraznicie in siguranta mea
-Da, pe toti ne iubeste, dar sa nu credem niciodata ca pe mine ma iubeste mai mult decat pe altul!-mi-a raspuns cu desavarsita inteligenta
Si in noaptea acesta voi dormi mai linistita, pentru ca am castigat inca un rugator pentru Grig, pentru copii mei si pentru mine!
Astazi a inceput postul sfintilor apostoli Petru si Pavel. Sa avem binecuvantarea lor pentru ceea ce vom face cu gandul la Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu