sâmbătă, 5 decembrie 2015

Opt ani...



Nu, inca nu s-au implinit. Acum s-au implinit opt ani de la ultima seara de Mos Nicolae...Era un timp in care Sfantul Nicolae avea inainte o seara de ajun in care se primeau cadouri...
Acum mos Nicolae nu exista. Acum exista vecernie ...
E doar inceputul ...

Aş vrea să-ţi dau o-mbrăţişare,
dar nu mai pot... sau nu mai ştiu;
dă toamna semne de plecare
şi fără tine e pustiu.
Îţi caut chipul printre stele,
te strig şi nu ştiu de m-auzi;
prin geana lacrimii rebele
trec amintiri cu ochii uzi.
Eu ştiu c-am să te-aştept mereu
în vise, să-mi astâmpăr dorul;
să-mi desenezi un curcubeu
şi să-mi alungi din suflet norul.
O-mbrăţişare. Atât aş vrea.
Curând, ninsorile-or să cadă
şi poate din durerea grea
mi-or creşte aripi de zăpadă.
Aripi de zapada Mariana Mihai






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu