miercuri, 20 noiembrie 2013

Of, dragii mei...

Nu vreau nimic.Nici macar... sau, da, o vecernie m-ar ridica, dar biserica e departe de mine nu atat ca distanta, cat ca si posibilitate de a iesi .Pentru mine,  casa fiului meu e singurul loc in care pot trai...Si voi ramane aici pana cand ei ma vor alunga, sau pana  cand poate  imi voi dori iarasi  independenta.
Acum sunt doar mama copiilor mei..Fac curat, strang lucrurile dupa ei,le pregatesc masa si stau in picioare langa ei asteptand sa manance...ca in vremea copilariei lor.Sunt mama, mama lor. Vreau sa fiu doar atat, sa nu privesc inspre nimic, sa fie mereu acest orizont limitat: masa de seara, cateva camasi de calcat, cateva sertare in care mai am sa fac curatenie si doar atat! Nu-mi mai trebuie nimic si dupa ziua de luni, 19 noiembrie cand pana la ora 13 aveam 42 de telefoane... acum, telefonul meu tace!
 Prea putini oameni ma suna, desi multi se gandesc la mine, nimeni nu ma chema nicaieri, doar din cand in cand cate un mesaj sparge tacerea din jurul meu... Dar chiar nu-mi trebuie nimeni.Ii vreau doar pe copiii mei si ii vreau in bratele mele, ca atunci cand erau mici, sa-i tin strans, strans si sa le spun cat de mult ii iubesc si cat de mult ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-i-a dat.
Si ca sa intelegeti acestea si pentru ca stiati ca urma sa primesc in bratele mele prima mea nepoata, trebuie sa va spun ca ea, fetita fiului meu, este cel mai mic inger in Imparatia Lui Dumnezeu." Al Domnului este pamantul si plinirea lui, lumea si toti cei ce locuiesc intr-ansa"(psalmul 23;1)
Si spun ca Iov,"Domnul a dat, Domnul a luat, fie numele Domnului binecuvantat''.

2 comentarii:

  1. Draga mea, Domnul să vă întărească în încercarea prin care treceți!
    Nu te-am sunat pentru că așa spuneai în mesaj că mă suni tu când poți și îți respect dorința și te înțeleg.
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa da dea puterea sa treceti peste acesta incercare grea !

    RăspundețiȘtergere