joi, 17 octombrie 2013

Telefonul cel nou

Am primit un telefon nou! Frumos!Stralucitor! Destept!
Il asteptam de atat timp incat am fost bucuroasa ca un copil!Telefonul cel vechi era deja atat de obosit incat se descarca una-doua! Am obosit sa-l incarc aproape seara de seara si atunci am tot cerut la serviciu un telefon "bun"
Ieri l-am primit! Am considerat ca e lucru usor sa-mi schimbe cineva cartela si deja sa pot folosi telefonul, dar nu este asa!
 Am rugat un tanar venit tocmai de la o mare companie telefonica pentru o negociere de contract si acesta mi-a zis ca... am prea multe numere de telefon in memorie!
Doamne, nu va imaginati cate am! 1200 si ceva! Nu am stiut ca am socializat cu atatia oameni si ca am schimbat numerele de telefon cu ei! Tanarul, uluit de constatare mi-a recomandat sa merg undeva la un magazin  care vinde telefoane si sa cer sa-mi copieze numerele, spunandu-mi ca telefonul nu va putea sa-mi preia atatea numere... Eu, deja speriata de acest fapt am inceput sa mi-le scriu pe foi A4! Doua zile! Ieri si azi dimineata! Of, scriam si vorbeam cu oamenii al caror numar de telefon il gaseam. Cu unii nu am vorbit de mult timp, dar a-i sterge e ca si cand as renunta la ei si eu nu pot, chiar nu pot sa renunt la ei!  
Am constat ca in afara numarului de telefon al mamei mele, nu stiu niciun numar, si mi-am amintit discutia cu fiul meu:
-Eu cand suna mama mea, la mine pe telefon scrie"mama" -i-am spus.La tine ce scrie?
-La mine nu scrie nimic!-mi-a raspuns Andrei
-Cum nu scrie? -l-am intrebat total nedumerita
-Eu stiu de pe rost numarul tau! Daca cineva imi fura telefonul sa pot sa te gasesc!
Eu stiu numarul mamei nu pentru ca l-am memorat special asa cum a facut fiul meu, ci il stiu din anii in care formam numarul pe centrala telefonica pentu ca doar mama avea mobil, eu nu aveam!
Mama mea general, e o femeie emancipata! A fost prima persoana din familie cu telefon mobil!
Deci, uite-ma acum dimineata cu numerele copiat frumos pe foi, la adapost de surprize si cu doua telefoane! Am mers la un alt tanar si l-am rugat sa-mi puna cartela si sa ma invete sa folosesc noul telefon!Credeam ca e simplu si poate chiar e!
Dar eu am trait un cosmar!
Nu am putut sa-l folosesc! Am verificat memoria telefonului si acolo am descoperit ca nu erau tocmai persoanele cele mai apropiate de mine:copii mei si finii mei! Si fara ei eu sunt pierduta!
Am constatat ca nu pot(desi utilizez  calculatorul si internetul)sa ma descurc. M-am simtit pierduta fara voi toti si... am renuntat la telefonul cel nou!
Tin in maini telefonul meu vechi, memoria lui e plina de voi si eu ma simt confortabil.
Dar asta imi arata ca inca iubesc pamanteste lumea, inca sunt atat de legata de ea, incat e greu sa-mi gasesc linistea departandu-ma de voi.
Si nu e in regula!
1200 de oameni in memoria telefonului meu!Prea multi si prea putini in rugaciunea mea si ma intreb daca nu va fi si asta un motiv de osanda...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu