marți, 27 august 2013

Gata, dragii mei, sunt acasa!

Acum am ajuns acasa.Am fost in pelerinaj in Grecia. Am lasat bagajul pe hol, am mers la icoane si l-am dus pe sfantul Spiridon si am deschis calculatorul sa verific blogul, ca pe un copil. Imaginati-va, acum, patru persoane citesc de pe blogul acesta. E ora 1,37 de minute. Haideti, dragilor sa ne odihnim. E atat de tarziu incat nici nu stiam ce sa spun cand am sunat dupa taxi, sa ma aduca din statia Peco unde m-a lasat microbuzul. E dimineata? E seara?E tarziu. Peste cateva ore am sa incep sa scriu. Am atatea sa va povestesc.M-am inchinat la sfinti, am imbratisat sfinti, am cunoscut oameni noi, chipuri in care Dumnezeu straluceste minunat... Am multe de povestit si, daca traiesc sigur o voi face!Dar , va rog, dragilor,cei care cititi, haideti la somn!

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit,draga mea,aștept povestirile din pelerinaj.Te imbrațișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere