miercuri, 3 octombrie 2012

Drum bun spre Domnul

Astazi se vor petrece ultimile ore din ceea ce a fost viata lui pe Pamant.
Ce a fost pana acum? Conteaza enorm, nu realizam cat de mult conteaza decat in astfel de momente de spaima.
Doamne, primeste-i sufletul lui speriat!Doamne, chiar daca el nu te-a recunoscut in toata maretia Ta,chiar daca el, ca si mine ,ca si noi toti nu meritam sa fim iertati de atatea si atatea ori, Tu, Doamne,Tu care stii cat de neputinciosi suntem, iarta-l si primeste-l ,acolo, la poarta, macar la poarta Imparatiei Tale.
Daca nu am fi trait comunismul, daca am fi deschis ochii in case in care Biblia ar fie  fost asezata la loc de cinste, dar accesibil, noi , generatia crescuta cu cheia la gat, noi cei care aproape toti din generatia aceasta am invatat, am luat bacalaureatul, am luat examenul la facultati cand se organizau examene de admitere si eram 5,10,36 pe loc...si totusi reuseam sa mergem etapa dupa etapa, noi cei care au facut aceste fabrici si uzine, dar si institute de cercetari si institute de institute, astazi inchise aproape toate, dar dovada totusi a stradaniei noastre, pentru ca si munca te sfinteste, Doamne...noi,cei care am construit spitale, scoli, blocuri, orase intregi...asa cum efectiv el a facut-o,noi...daca, noi te-am fi descoperit  pe Tine si am fi inteles ca nu noi am facut toate acestea, ci Tu, Doamne!
Dar am trait rataciti,batjocoriti de diavoli,pierzand, o Dumnezeule, pierzand intalnirea cu Tine.
Atat de frumos spune un sfant intr-o rugaciune"Si daca nu te-au cunoscut aici, fa Tu, Doamne, sa te cunosc Dincolo"
Nu ne lasa, Doamne, nu ne lasa!
Ascultam astazi prima pomenire pentru el, preotul cu capul plecat si lacrimi in voce se ruga"Vesnica lui pomenire...si pomenirea lui din neam in neam si fa-i Doamne, vesnica pomenire!"
Ajuta-ne Doamne sa facem acel lant al celor din neamul lui care sa se roage pentru vesnica pomenire a lui Ion si a Auricai!Si pentru rugaciunile lor, ale sfintitilor Tai preoti, ale tuturor credinciosilor care se roaga Tie astazi, Doamne, daruieste-i iertare de pacate si aseaza-l in Imparatia Ta nesfarsita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu