marți, 24 decembrie 2019

Seara de ajun

Nu se aude niciun clinchet de clopotei... Nu cade niciun fulg de zapada.
Putin mai devreme se auzea ploaia rascolind aerul primavaratic al Baraganului ...
Si totusi e Ajunul Craciunului!
Au mai fost ani in viata mea cand iernile erau fara zapada... dar fiind tanara duceam mai usor  lipsa albului... Il aveam pe Grig, leganam copilasi pufosi si mofturosi... rasuceam in maini delicate  sarmale, planuiam  venirea unui mos care sa aduca daruri...si toate acestea faceau ca  vremea sa  nu conteze asa mult...
Asa si copiii mei. Anul acesta au ales ca destinatie pentru aceste zile de sarbatoare, tocmai... Tenerife! Desigur e altceva decat am trait. Un ajun de Craciun in care sunt singura... singura si obosita dupa un drum greoi la Bucuresti ...Dar nu despre asta vreau sa scriu.
Ajunul Craciunului trebuie sa fie despre Pruncul Sfant. Doar despre El.
 De ce m-as plange eu de ceva anume in acest ceas?
Acum doua mii de ani, Dumnezeu se coborase sa se faca om si nimeni nu L-a primit sa se nasca...Maica Sa L-a pus in locul acela micut , in iezle, ca magarusul si oile sa sufle peste El si sa-L incalzeasca...
 Cerul a fost primul care L-a cunoscut! Steaua a vestit nasterea... cat de frumos a fost cand mii de culori s-au aprins pe bolta inalta a Betlemului...Casa Painii primind Painea cea Adevarata...
Si magii venind sa se inchine in tacere si sa aduca daruri profetice: aur, tamaie si mir...unui Imparat-Preot si Mantuitor, vestind primii moartea Sa!
Cand ma gandesc la acestea totul e mai usor de primit...Tacerea casei mele este exact ce trebuia sa fie in anul acesta! 
Stiu ca Dumnezeu nu ma va lasa saraca ! Stiu ca Dumnezeu imi pregateste Darul cel mai de pret pentru acesta viata. Si stiu, nu pentru ca vad in stele... Stiu pentru ca niciodata nu m-a lasat singura din zilele acelui decembrie 2007. Si nu mi-a cerut nimic deosebit sau greu... Doar Sa-L strig !Atat! Si sa tac ca sa-L pot auzi!
Si in tacerea casei mele, in tacerea bisericii in care voi intra in curand , daca imi destup urechile , pot auzi cantari ca acum 2000 de ani...vestind Nasterea Pruncului...sa ne bucuram ni S-a nascut Mantuitor! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu