joi, 11 mai 2017

Je le pansai, Dieu le guérit !

"Je le pansai, Dieu le guérit!"
Era o zi ca oricare alta! Nimic nu arata ca se va sfarsit altfel decat cea care tocmai fusese sfarsita.
Si totusi, o banala alunecare a adus o durere care avea sa ma insoteasca mai mult decat orice altceva .Pot sa uit ca mi-e foame sau sete, dar nu pot uita ca ma doare,pentru ca durerea e ghemuita acolo in genunchiul meu, si-a facut culcus cald, bun, confortabil. 
Peste multe zile aveam sa merg la un doctor al carui cabinet poarta numele lui Ambroise Pare, celebrul chirurg francez care  spunea..."Je le pansai, Dieu le guérit !"
Ambroise...  numele sfantului Ambrozie de la Optina, cel pe care eu ii stiu staretul meu !
Orice boala are rostul ei, e darul ingaduit de Dumnezeu pentru fiecare.
Am simtit acest lucru si cred in el.
Dimineata am fost la spital ca sa investigam amandoua picioarele prin rezonanta magnetica.Asta a presupus ca pentru fiecare picior sa stau 50 de minute in tunelul aparatului, singura evident, aproape dezbracata, invelita cu o patura aspra .
Si am inteles  de ce Dumnezeu a asezat acest lucru in viata mea astazi, in locul altui lucru.
Pentru ca inima mea nu s-a mai asezat de mult ca azi la picioarele Domnului, pentru ca nu i-am mai vorbit ca azi, asteptand soapta de raspuns...
Si cand totul a fost gata si eu nesigura pe picioarele mele m-am dat jos de pe patul pe care eram...Domnul cu dragoste mi-a vorbit, aratandu-mi un sir mare de femei care ca si mine isi asteptau intrarea in aparat, aparat care nu vindeca, doar arata ceea ce doctorul trebuie sa faca...Vindecatorul fiind insusi Hristos! Si am inteles ca Dumnezeu care este Iubire Absoluta nu a dat suferinta, doar a ingaduit-o, pentru ca prea cu pofta am sorbit din viata sau prea mult m-am indepartat de El.
Si m-am intors incet pe drumul pe care am venit...memorand numele acelor femei pe care le-am lasat in locul meu asteptand ca doctorul sa " lege" ceea ce Dumnezeu va vindeca: Constanta, Dorina, Elena, Valentina...multumind Domnului pentru ziua frumoasa pe care o traiesc si pentru toti cei care intr-un fel sau altul ma insotesc pe acest drum al incercarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu