vineri, 23 mai 2014

Batranetea

Am vazut ce inseamna sa fii batran!
 Am vazut cum e sa te doara picioarele si sa plangi noaptea de durere.
Am vazut cum e sa -ti ia inima  galop in timpul somnului si sa-ti fie greu sa intinzi mana dupa un medicament.
Am vazut cum e sa nu ai stabilitate in mers si sa pasesti cu grija prin casa sprijinit in baston.
Am vazut cum e sa privesti spre buzele celui care vorbeste cu tine, ghicind silabele si nereusind totdeauna.
Am vazut cum e sa fii batran de zile si cum e sa traiesti timpul egal, fara asteptari, auzind nu ceea ce se intampla afara, cat ceea ce se intampla in tine.
-Mama, auzi pasarelele?-am intrebat dimineata 
-Le-am auzit o viata!
Si era in vorbe nu bucurie ci un pic de naduf...
"Zilele omului ca floarea campului..."
Am trait cu durere la plecare, imbratisarea si sarutul ei, pentru ca e atat de fragila, incat daca nu ar purta cu siguranta bastonul, nici nu ar fi mama mea general de care inca imi este frica!
Iarta-ma, mama, dar eu iti doresc inca multi ani!
 PS. Pe data de 21 mai , mama mea, Constanta a implinit 87 de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu