duminică, 16 martie 2014

Priveghere in cinstea sfantului Grigorie Palama

Am participat iar la priveghere de noapte la schitul Closca , in cinstea sfantului Grigorie Palama.
A inceput aseara la ora 22 si 15 minute si s-a terminat dimineta la ora 7.30.
Inca imi suna  in amintire cantarile Parintelui si ale credinciosilor.
A fost minunat!Minunat! Am pierdut o viata cautand lumea, indulcindu-ma de lucruri fara valoare. Am trait desert, gol, fara roade.
Am trait langa un barbat, barbatul meu, pe care il chema Gheorghe, ii spuneam Grig... si nu l-am cinstit cu mare evlavie nici pe sfantul Gheorghe si nici pe mare Grigore Palama.
Si uite-ma acum topita dupa sfanti , bucuroasa de praznuirea lor luminoasa. De maine, cu ajutorul lui Dumnezeu, a sfantului Grigorie si a inca doi-trei sfinti, am sa va spun cum a fost.Si am sa postez si poze...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu