miercuri, 3 aprilie 2013

Au inflorit corcodusii!

In drum spre biserica, in dimineata aceasta , am zarit din fuga masinii , iarba verde dintre blocurile cartierului pe care il strabateam si ridicand ochii din iarba...printre blocuri am zarit, exact cand spuneam:
-Vor inflori pomii!
un pom inflorit!
Si m-am gandit cu bucurie la cat de minunat e Dumnezeu si cat de mult ne bucura in fiecare clipa.Trebuie doar sa dorim sa primim darurile lui.
Si corcodusul inflorit peste noapte, alaturi de zidurile bisericii mele, este un semn ca Dumnezeu primeste inca rugaciunile unora si invie din iarna lunga si grea, natura care trebuie sa ne hraneasca.Si prin asceza si rugaciune infloreste si sufletele noastre pregatindu-le pentru Marea Inviere.
Sunt multi oameni vrednici, rugatori pentru lume.Eu insami am cunoscut multi.Si asta a fost tot binecuvantarea lui Dumnezeu si lucrarea Sa cu mine. Ca sa inteleg ca aceasta e calea si trebuie sa lupt sa ma mentin aici, pe mijloc.Desigur nu e usor. Dar cine sunt eu ca sa ma plang de asta?Desigur loviturile altora vin cand le astept mai putin, blogul a devenit exact cum mi-a spus cineva ca va fi , un prilej de durere si incercari...

Le primesc pe toate. Nu am zis eu ca Postul Mare ma face fericita si iubesc incercarile? Am pacatuit, am pacatuit, Doamne , ispitindu-Te uitand ca scris este 
"Să nu ispiteşti pe Domnul Dumnezeul tău"(Luca cap 4:12).

Trebuia sa-mi plec capul sub mana Ta la sfintele icoane si sa cer mila Ta si sa-mi amintesc ca  voia Ta trebuie sa fie  in toate.

Culeg ceea ce am semanat, dar am asa un gand ca un zambet al Dariei careia tinand-o in brate, i-am aratat azi primul pom inflorit,ca Dumnezeu va ridica povara de pe sufletul meu si ploaia aceasta de primavara va trece si florile vor ramane in locul lor, nu numai pe ramurile pomilor, dar si in sufletul meu .

Si va doresc si voua, bucurii si liniste si sa nu fiti incercati mai mult decat puteti duce, astfel incat ochii vostrii ridicati spre darurile lui Dumnezeu, sa nu aibe decat lacrimi de recunostiinta si bucurie!

Si va doresc din suflet aceasta pentru ca daca cititi aceasta, sunteti si ai mei si inseamna ca ati ajuns aici si din iubire, chiar daca unii nu vor sa recunoasca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu